fredag, augusti 19, 2005

Anders blogghistorik

28 juni
Då satt man på jobbet igen, ler dumt åt turister, svarar på frågor som "Ehhh, jo jag undrar om ni hyr ut rum...?" och "Ehh.. hallå...? uuhh... Jag sitter med turlistan framför mig.. den där färjan 10.25 den 20/5.. eh.. jaa.. När går den? (Jag svarar "Den går 10.25") Kund: eehh.. mmm.. Jahaa..!! Så då går den som det står i turlistan alltså... eller?.. (Jag-- -Ja.. den går efter turlistan) Kund: Oki.. då ska jag dubbelkolla och så ringer jag tillbaka.. Klick..". PUCKON!!!! Jah hatar turister, har sagt det förut men säger det igen, det här blir min sista sommar i turistbranschen.
Träningen igår sög och ikäll är det dags för en repris i Västerhejdehallen, hoppas det går bättre än sist. Det känns ändå som om träningen har gett en hel del, att man blivit lite bättre men har svårt att ta fram det på träning, särskilt när det är lite lojt. Men förhoppningarna för IG är ändå höga. GULD!!!
Syns ikväll... Anders

21 juni
Det var ett jävla liv om att jag skulle vara favoriserad. Jag kan ju passa på att påpeka att jag också fick en del bortdömt. Det är faktiskt okej att inte vara lika bra som andra på vissa saker, försök inse det istället för att hitta bortförklaringar det kommer att betala sig i slutändan.
Annars då? Ja jag är riktigt sliten också, men det har varit kul med så här många träningar. Och sen är det ju riktigt nyttigt att kroppen får vänja sig vid flera pass om dagen flera dagar i rad. Allt för Island Games.
Appropå island Games, ska vi skrika "assland" eller? Jag tycker det är råkul, och det gör alla andra också, om man har humor vill säga.
Tillbaka till jobbet...... over and out "..another paralyzer"

18 maj
Tja alla volleybloggare!
Jag har för en gång skull tid att sitta och skriva lite, det beror dock tyvärr på att jag är hemma sjuk. Min hals känns som ett sugrör och min kropp är en enda massa av träningsverk. Men jag ska inte gnälla, det var inte anledningen till detta inlägg. Istället skall jag passa på att hålla med och stödja Pers initiativ till bättring inför IG. 15 träningar är inte direkt mycket. Att 15ggr lägga lite extra kraft på att för det första dyka upp och för det andra komma i god tid är inte så mycket när man tänker på det. Så det bestämmer vi att vi gör.
Sen vill jag också säga att jag tränar så mycket det finns möjlighet till. Jag vill träna så mycket som möjligt eftersom jag tycker det är fantastiskt roligt. Nu är jag sjuk och jag hatar det. Jag hoppas att jag blir tillräckligt frisk till helgen, särskilt som jag vet att det är ont om folk. Det är surt när man inte själv styr över det. Sen när det gäller träningshelger så vill jag delta men kan inget lova eftersom jag inte fått en enda tid från mitt sommarjobb ännu. Men vi löser det så bra det går.
Ha en superbra träning på torsdag så hörs vi närmare helgen.
Peace out, Anders

9 maj 2005
Första inlägget för min del! Jag känner bara att jag måste testa lite inför kommande inlägg. Tycker det är en kul idé och att Per skall ha lite creed för den. Det kan ju faktiskt tänkas att några filmtips kan dyka upp så småningom, kom bara ihåg att mitt tyckande är absolut. Syns på träningen ikväll, nu skall jag fundera över vad jag skall skriva.......
"...should be in the same key though...."