måndag, september 12, 2005

Funderingar . Kenny

Sitter hemma och har lite tid för mig själv, sambon är på Friskis och sonen sover... Började då tänka att det skulle vara trevligt att äta den där pizzan snart och dricka några cider. Vill Per inte byta ut ölen mot cider så får jag väl pressa ner ett par öl... Vad gör man inte för att få känna segerns sötma.

Skall till naprapaten i morgon igen och knåda lite på axeln. Det känns faktiskt lite bättre redan men det kommer nog att krävas en hel del stretching ännu. Det värsta är att jag glömmer bort att stretcha...Kände på träningen sist att jag börjar kunna slå lite försiktigt. Det är helt underbart att vara "frisk" i kroppen, man glömmer eller tar så mycket för givet. Det är inte förrän man är skadad som man inser hur bra man har det när man är skadefri.

Hörde som snabbast att kontakt är tagen med Svenska Spel angående sponsring, vår säljare tog kontakt med en snubbe på Svenska Spel i Sundbyberg och kommer nu att föra diskussioner med en kille där som han känner sedan tidigare. Hoppas att det bär bättre frukt än här...

Skall bli kul att träna i morgon men risken är stor att jag är lite sliten då jag spelar träningsmatch i basket mellan 18.30-20.00... Jag får göra mitt bästa för att "vila" under matchen...

Fridens alla bloggläsare!

// Kenny