måndag, september 05, 2005

Varför bloggar ingen - Per

Först och absolut främst vill jag säga att ni som jobbade på stadskampen. Fantastiskt bra. Det är imponerande att volleybollen kan skrapa ihop så många som det behövdes. Själv var jag en av dem som inte var med, men jag jobbade faktiskt. Var i Dalhem och såg en oväntat spännande fotbollsmatch. Så kan det gå. Än en gång - tack till alla som ställde upp. Tack som faan.

Sen kommer vi till rubriken på bloggen. Varför bloggar ingen, ni kanske kunde läsa det i rubriken men jag skrev det helt enkelt igen. Jag tycker det är synd att vi inte bloggar mer. Sven - var har du tagit vägen? Inte en blogg på hur länge som helst. Börjar bli dags nu igen tycker jag. Ni andra får gärna sätta fart igen.

Hoppas igen går bort till Södervärn ikväll för att träna. Nu har so bekant vintertiderna börjat och det innebär andra träningstider. Vi tränar imorgon tisdag mellan 20-22. Nu vet ni det. Jag skall försöka komma, jobbar...

Be cool, stay in school...

Per