söndag, augusti 28, 2005

Ingen som vet? - Per

Verkar vara dålig respons på träningstidsförfrågan. kan det vara så att det inte är någon som läser våran finfina blogg? Jaja, får väl ta upp det på träningen imorrn.

Var på mitt liva första bröllop i lördags, en fullständigt fantastisk upplevelse. Kalle Norrby och Maja Gardelin gifte sig och blev lite oväntat herr och fru Risp. Tydligen kunde de inte enas om namn och tog helt sonika ett nytt. Det var coolt att vara på bröllop, kunde dock inte riktigt insupa all atmosfär, var toastmaster och det var femton talare som skulle in på fyra timmar. ´nough of my yackin'... Vilken film Anders..?

Hoppas alla kommer på träningen imorrn. Det är Jag som håller i den, skicka gärna iväg ett SMS om ni inte kommer, har varit bra uppslutning på träningarna hitills tycker jag, även om vissa saknas. Och ni behöver inte oroa er för att alla träningar hela säsongen kommer att se ut som senaste veckan. Jag tycker bara att på försäsongen skall man nöta lite grunder och få tillbaka lite flås, kanske gäller mest mig men eftersom jag håller i träningarna så blir det väl så. Vi kör väl kanske såhär några träningar till sen kommer vi nog in på lite mer teknik och spel misstänker jag.

Nej, nu blir det snart pizza.

Be cool, stay in school

Slick Rick & Stan the Man