måndag, augusti 22, 2005

bra blogg... - Per

Hej hörrni.
Det var bra att Svenne skapade en blog åt oss. Det blir lite enklare så, jag kommer givetvis fortfarande att stava fel lite överallt men det gör jag nog oavsett var bloggen ligger. Jag utlöste faktiskt bara en diskussion om hu bloggen skulle se ut men det är skönt att märka att man väger tungt och...jag vet inte vad jag snackar om märkte jag. Kommer och tränar ikväll, skall bli sjukt gött att komma tillbaka till hallen. Vi får väl köra någon form av försäsongsträning eller nåt. vad vet jag. det har ni som redan är igång kanske redan löst...

Om ni lägger in er blogghoistorik, vilket kan vara skoj tycker jag, så ändra datumet till den 19 augusti. Jag har redan börjat lägga in en del, min, Kennys, mange, jannes och anders sen lade servern på hemsidan av... Sätt datumet till den 19 så hamnar all historik tillsammans, det blir nog smidigare rent layout mässigt...eller... jag vet återigen inte vad jag snackar om.

Ha det bra. Vi syns ikväll. Be cool, stay in school. Per

PS. Vi måste komma ihåh att antingen skriva i rubriken vem som gör inlägget, eller skriva under själva texten, annars syns det liksom inte. DS