onsdag, augusti 24, 2005

Heja Gotland -Wallman

Hej på er där nere!

Ni behöver inte fundera på om jag ska sticka eller inte, jag kommer spela med Team Gotland den kommande säsongen.

Visst är det riktigt kul att dom visat intresse och visst ska jag ta chansen att träna lite med dom men dom är riktigt sent ute om dom vill att jag ska spela för dom iår (fixa jobb/skola och lägenhet i sthlm på en vecka är lite tajt!).

Jag har ju bestämt sedan länge att jag ska plugga ett år till för att komplettera min utbildning samtidigt som jag ska försöka skaffa kontakter och få jobba lite inom mjukvaruutveckling (det är iaf det jag har tjänstledigt från jobbet för att göra). Sen har jag ju aldrig spelat högre än div 2 och tycker det ska bli riktigt kul och lärorikt att spela ett år i div 1 med er! =)

Be Well!