fredag, september 23, 2005

Jag slutar spela - Per

Jag måste bara sätta ner foten. Ta tjuren vid hornen och en gång för alla säga som det är. Folk verkar inte förstå. Det finns saker som bara måste tas upp för diskussion.

Det här är en av dem.

Om det kommer en System of a Down låt på vår uppvärmingsskiva måste jag sluta spela volleyboll. Den otroliga pretensiösa dyngan är bara för hemsk. Jag säger: Nej, låt System of a Down vara. Anders kom lite oväntat med ett väldigt bra förslag. Veto mot låtar. Jag lägger ett fett leverpastej-veto mot allt som SYstem of a down har gjort.

Enkelt.

Nu sitter säkert Anders, Jocke och troligen Cama och muttrar någonting om att jag borde ha egna förslag om det inte pasar med System of a Down. Klart jag har. HA!

Black Sabbarth - Paranoid (sliten men fungerar)
Pet Shop Boys - It's a sin
The Jacksons - Can u fell it (den är nästan ett måste)
The Contours - Do you love me
The Kinks - What I like about you
Ricky Gervais - Freelove freeway (kommer den inte med är det skandal...och jag slutar spela igen...)
Otis Redding - Shout
N.E.R.D - She wants to move
Michael Jackson - Don't stop til you get enough
RUN DMC - Its tricky
Will smith - Boom
The Antennas - Always on my mind (nej det är inte en Elvis cover...)
Iron Madien - Fear of the dark. (kanske finns någon bättre maiden men jag kan ju inte...:)

Titta vilka toppenlåtar allihopa. Jag gör det enkelt för dig Cama....hehe

Till sist vill jag bara säga att jag har fått tag Svante Pante och han kommer hem till premiären. Vi måste lösa lite ekonomiska frågor bara, men till första matchn kommer han definitivt hem och till de två första borta matcherna. Härligt säger jag.

Ta det lungt.

Glöm inte bort att komma med förslag till namnet på mitt företag. Är det ingen som vill ha pizza och öl...? Tydligen inte...