lördag, oktober 22, 2005

Lördagsblogg Janne

Tjaba!
Såg att Bromma slog Norrköping lätt i 3 raka set. Jag ser verkligen fram emot matchen nästa helg. Svante! se till att komma hem så skall du få dina byxor. Efter en inventering i min träningsväska så hade jag 2 par. Angående Hannes gästspel så är det verkligen nyttigt att få en utifrån men som ändå känner laget. Sen var det ju lite synd att Sven och Peter var lite småskadade då de hade haft chansen att verkligen träna utan att hålla i det själva. Jag tycker vår tränartrio haft mycket bra träningar i år och det är verkligen kul att gå till träningarna. Sen är det ju inte lätt att lära en gammal hund att sitta, fast det kanske är precis det den gamla hunden behöver göra med jämna mellanrum.
Nu börjar dom fråga om Volleyboll på jobbet och vill veta när vi har vår nästa match. Behöver en snygg affich som jag kan sätta upp på jobbet. Det skulle vara så roligt om vi vann mot Bromma och vara med i snacket om en plats i allsvenskan.

Syns på tisdag! / Janne