onsdag, november 30, 2005

Allmän varning! - Sven

För att ni inte ska rycka till och sätta frukosten i halsen förvarnar jag om att mitt vackra anlete troligen kommer i tidningen i dagarna. Ikväll har jag har berättat om hela min traumatiska barndom och mycket annat för Ingrid Norrby på GA. Hoppas att det inte blir alltför negativ publicitet för volleybollen.

I övrigt är jag helt frisk och förväntansfull inför helgens drabbning. Per har fått Danderyds laguppställning och den ser intressant ut... Två nya stjärnor har tillkommit sedan vårt förra möte, men det är väl ingen idé att skriva upp dem för mycket. Det blev ju lite så mot Bromma och det laget borde vi ju faktiskt ha åtminstone spelat jämnt mot.

Cama fyller år imorgon torsdag, så passa på att gratta honom. Hans mamma gör väldigt goda smörgåstårtor!

Vi ses //Sven

Etiketter: