onsdag, december 14, 2005

Det börjar närma sig - Per

Sista matcherna i division 1, och vi hejar på Nynäshamn. Tycker nog dock att Nynäs har det trevligaste laget i serien, och den sämsta hallen, men det kanske inte är deras fel. Nu skall det avgöras. Om vi bara gör vad vi kan, det vill säga vinner med 3-0,3-0 (hur lätt som helst...) och Nynäs kniper två set av Danderyd så är det ju klart. Enkelt eller hur. Skulle vi tappa set så måste Nynäshamn vinna matchen. Inte omöjligt men väldigt otroligt.
Vi kanske kan skicka 12 uppsättningar till Nynäs av de snygga shorts/cykelbyxorna som Sven hade opå träningen igår så kanske Danderyd blir förvirrande av dem och helt enkelt inte kan spela. Det tycker jag låter som en bra idé.
Så går det när man glömmer shorts.

Jag tycker verkligen vi skall göra verklighet av det vi sa efter träningen igår. Mer styrka och snabbhet i träningen. Varför? vi måste bli snabbare och starka. Enkelt.

Hoppas att alla kan åka med i helgen så vi vinner stort. Heja Gotland. När jag är inne och bloggar vill jag hela tiden skriva lika bra anekdoter som Mange, men eftersom det inte går så struntar jag helt enkelt i det. Och ni som tycker att jag stavar fel, fatta hur snabbt jag skriver. Allt detta har kanske tagit 30 sekunder, eller lite mer.

Jag tycker alla skall blogga mer. Speciellt Ronny som klagar på mina bloggar uta att skriva själv. Då får du inga mer pass...:)