fredag, september 23, 2005

jaja...-Per

Jag misstänkte att mitt försök att bombardera med grymma låtar skulle skjutas i sank. Hur skall jag kunna välja bland alla dessa guldkorn. Och frågan är om det är viktigare att system of a down inte kommer med än att mina kommer med....? Fast som jag har förståt det är det inte säkert att ens låt kommer med även om man önskar den...Stämmer det? Men lägger man in veta som är det säkert att den inte kommer med... Jag tror jag har förståt.

Här kommer då en reviderad lista. (Men, Jocke, om du kör fast i låtvalet till skivan kan du alltid ta ifrån min långa lista...Det är lungt)

Ricky Gervais - Freelove Freeway (Studiversionen, jag har den på datorn ifall ni vill ha den...Grym..)
RUN DMC - It's Tricky
VETO - ALLT MED SYSTEM OF A DOWN (Jo så kan man göra...)

Det är ju grymt jobbigt att välja ut bara tre, eller i detta fallet två, låtar. Dt är som ett straff när man utgår från min lista. Det kommer att bli tunt med låtar tror jag. Ta gärna från min långa lista som sagt...

"Freelove on the freelove freeway, the love i s free and the freeway is long, hot love on the hot love highway..."

Blir inte bättre...