söndag, oktober 23, 2005

TG goes mobile - Sven

Har suttit och labbat lite med mobilanpassningar för lagets hemsida. Det är inte wap utan bara enkla, små web-sidor. Kolla själv på www.gvbf.net/mobil

Nog inget bra betyg att Janne skriver att jag tog det lugnt i torsdags... Jag TÄNKTE ta det lugnt pga lite stelhet i ryggen, men jag tyckte ju att det var SÅ kul när Hannes körde med oss och gav en massa bra tips. Därför körde jag på så mycket jag kunde och fick givetvis ångra det dagen efter och sedan ännu mer i helgen när jag kört golvslip.

Man hör rykten om att Bromma har värvat en demonpassare med eliterfarenhet! Den andre kanonen i Bromma är Magnus "Mankan" Hellström, som gillar att smiska in hoppservar och slå hårt diagonalt. Mycket färsk eliterfarenhet, spelade med Sollet förra året och tog en hel del poäng i anfallsligan.

Vi har mött Bromma i flera turneringar de senaste åren, men varken de eller vi har haft så starkt lag som nu. Det kommer att bli en holmgång (vad nu en holmgång är...)

Etiketter: