lördag, november 12, 2005

Då och nu - Sven

Tack för de fina orden Janne! Var själv nöjd med anfall och servemottagning, men block och försvar däremot måste bli bättre. Det finns ingen ursäkt till att jag bara ligger på 4 blockpoäng efter 5 matcher. Vårt blockspel har varit klart obra överlag och de som underpresterat mest är jag och Peter känns det som.

Hetast i laget denna vecka har definitivt varit Janne! Det blir nog mycket speltid imorgon om du visar samma klipp och inställning.

Jag har ett svagt minne av att vi inför säsongen 93-94 skulle kvala upp till div. 2 mot KFUM Norrköping. Vi fick storstryk på bortaplan och det enda jag minns av den matchen var att de kaxade mycket på uppvärmningen och hade lite konstiga hyss för sig.

Kristian Berger är den enda jag känner i det lag som kommer och hälsar på och det är en riktigt schysst kille.

Ladda hårt, ät bra, sov lagom, både publik och spelare, så ses vi imorgon!

Etiketter: