torsdag, november 03, 2005

Lite blandat - Wallman

Hej på er alla!

Usch vad ruggigt det är här uppe i norr, här är det verkligen höstrusk! Så trots att man är en stålman så har man plockat fram vinterjackan =/

Tycker det har skrivits väldigt lite på sistone, vet inte om alla deppar över bromma-matchen eller om det är manges blogg som skrämt bort alla men nu skriver jag lite skit iaf...

Har hittat på en lösning på mitt fotproblem! Jag är tydligen lite svagare i vänster fotled pga flera gamla stukningar och då sjunker fotvalvet inåt lite när jag går/springer/hoppar, därför har jag haft en för stor spänning på nån sena där osv. Den sula som var i nya skorna var väldigt mycket mjukare än i tex mina gamla Asics-skor och gav därmed inte alls nå stöd så det var boven i dramat. Så i måndags var jag och fixade avtryck som ska under denna vecka gjutas till ett par toppensulor till mina skor!

Kenny: Team Sportia slutade med gjutningar för ett halvår sedan upptäckte jag =)

Annars så har jag det ganska soft här uppe, skönt och slippa skola och sånt utan bara slappa och så. Var på jobbets gym imorse och körde ett benpass och ska försöka träna med Säters herrar ikväll så jag får känna på lite boll innan lördagen. Ska då spela den legendariska mix-turneringen Novembervolleyn, som SSIF arrangerar varje år (tillsammans med Majvolleyn), med det minst lika legendariska mixlaget Gott & Blandat som tagit hem turnering ett flertal gånger.

Nu ska jag ringa Säter-Per och fråga om jag är välkommen hos dem men ni får träna bra ikväll så syns vi på tisdag igen! Ciao