måndag, oktober 31, 2005

Synd - Per

Det var ju synd. Eller satan också skall man kanske säga. Visa lite känslor. Det var för jäkligt att vi inte kunde spela i de två första seten som vi gjorde i sista. Det är ju bara för härligt att tända till inför, för volleybollen, storpublik. Hoppas iallafall några hittar tillbaka till matchen mot Norrköping.
Om matchen går at säga hur mycket eller lite som helst. Jag tycker inte vi skall älta den allt för mycket. Det var ett väldigt bra lag vi mötte. Bromma kommer definitivt vara ett av två lag som går till Allsvenskan till våren. Hoppas bara at vi kan vara det andra. Vi var inte riktigt vana vid det snabba spelet som Bromma visade upp med passaren Ola Hestnes i spetsen. Samtidigt tycker jag att vi kan ta med oss att vi trots tidiga underlägen i iallafall de två första seten kommer tillbaka, kämpar, sliter och jobbar hårt.
I sista set var det roligt med volleyboll. Synd att vi inte kniper det. Då tror jag att det går till fem set och då kan ju vad so helst hända.
Vi gör nog lite misstaget innan amatch och målar upp Bromma till ett bättre lag än vad de var. Vi är ju givetvis fullt kapapla at vinna matchen ifall vårat spel stämmer hela vägen. Det finns inget lag i vår serien som kommer köra över oss totalt. Det är jag övertygad om.
Sen blir jag kanske lite väl tän i sista set.
Förlåt Ronny.
Men det blir lite frustrerande bara och i stridens hetta så kan man inte hålla sig från att visa lite känslor. Men jag vet ji samtidigt att alla givetvis jobbar och gör sitt yttersta. Det är som jag sa i Time outen: Jag klagar bara på dom felen jag vet att jag gör själv. Annars kulle jag väl inte tjata om blocket hela tiden...

Statistiken efterlystes härmed. Vi kansk kan komma i håg vad det var annars
Jag hade en poäng. I anfall. Anders hade 5 eller 6 anfallspoäng och inget mer. Ni som förde den måste eta ungefär iallafall. Vi kan väl se om vi kan återskapa den.

Vi synes på tisdag allihopa.