måndag, oktober 24, 2005

Skor och fötter! - Wallman

hmm... är lite bekymrad över mina fötter.

Har nu vilat från spring och hopp sen i tisdags (förutom i torsdags då jag var lite aktiv under fotbollsspelandet) men jag har fortfarande ont i min fot =/

Har kollat med Basesport och Asics men man får tydligen inte reklamera skor pga att de inte passar mina fötter, vilket jag nog hade på känn =)

På ett sätt är det lite dumt, för när jag provar skorna i affären så har man ju ingen aning om hur de kommer påverka mina fötter efter, som i mitt fall, en månads volleybolltränande?

Men om den anledningen till reklamation skulle godkännas så kan man ju alltid säga att dom här skorna passar inte mina fötter när man tröttnat på dom, det skulle ju garanterat missbrukas.

Har iaf köpt två geléklumpar nu som jag ska stoppa i skorna men jag är i valet och kvalet om ska jag börja använda mina gamla (och lite trasiga) skor som jag använt i ett år utan att få dessa smärtor eller ska jag fortsätta använda dom nya med geléklumpar i?

Nä tacka vet jag beachvolley där man slipper sånna problem...=)

nä nu ska jag hem från skolan, har varit tillräckligt duktig för idag! hade bra allihopa så syns vi på träning imorrn! ciao