måndag, november 21, 2005

Stolt och imponerad!!! - Kenny

Jag tycker det är otroligt kul med de framgångar vi har, både som lag men också som förening!!! Vi spelar i division 1 och är definitivt ett lag att räkna med! Vi har bra träningar och en inställing till sporten som är grym. Alla jobbar och sliter på både träning och match och det ger onekligen resultat. Som förening har vi tagit några steg upp till en ny nivå. Vi har en av idrottsgotlands snyggaste hemsidor, vi har ett sjysst arrangemang med ett bra matchprogram. Vi har folk som ställer upp i kiosken, vi har folk som filmar matcherna, vi har en bra service gentemot media, vi har naprapat varje hemmamatch och vi har en del sponsorer som tror på oss!

Detta är en god start att bygga vidare på och det skall vi, jag tycker att det kläcks bra idéer så gott som varje vecka och alla i laget vill vara på denna nya lite högre nivå. Jag vill i alla fall det!!!

Måtte vi inte bli nöjda bara, varken sportsligt eller som förening! Jag tror i och för sig inte att vi kommer bli det! Vi har för stark klubbkänsla för det helt enkelt.

Jag tycker att alla vi i Team Gotland skall vara stolta över det vi åstadkommer och känna suget efter mer!!!

Go TG, Go TG, Go TG!!!