onsdag, december 14, 2005

So far... - Sven

...so good!

Sitter på ett business class hotellrum i Solna Centrum och reflekterar kort över en lång och hektisk dag.

Gick hemifrån kvart över sex i morse för att senast vara vid flyget halv sju. Då väljer min bil att för första gången på de tre åren jag ägt den, ATT INTE STARTA!

Nej, det var ingen anledning att bli upprörd. Bara att ringa efter en taxi. Jag hann i god tid (i vanliga fall har alla andra redan satt sig till rätta i planet när jag springer ut genom den stängda gaten).

Sedan gick hela långa dagen i ett enda sjå! Taxi från jobbet till hotellet klockan kvart över elva...

Allt har dock gått mycket bra idag, så det finns goda utsikter att jag kan åka med i helgen. Hör av mig vidare om det imorgon.

Kommer troligen inte att kunna träna imorgon, så det är bra om du kan ta den också Peter. Annars får någon annan hoppa in.

Må gott, vi hörs //Sven

Etiketter: