söndag, september 25, 2005

Halleluja - Per

Jag trodde inte den dagen skulle komma. Ni vet man tror att det kan hända, vill nog innerst inne att det skall hända, men tror inte att det kommer att hända.

Lite triss över det hela.

Men nu är den dagen kommen och jag prisar herren. Jag ber en stilla och tacksam bön och tror på tomten, påskharen och singelblock lagom till jul. Jag tror på allt som innan inte var möjligt, på snö i juli och sol i jul, på bra upptäckning och på inspirerat försvar. Jag tror på allsvenskan efter jul och 100%-ig träningsnärvaro.

Varför detta saliga svammel? Jo det skall jag berätta

Anders har rätt!!!

Där har ni det. Anders och jag tycker samma sak om någonting och nu finns det på "the information superhighway" förevigat för alltid. Jag har screendunpat den så nu vet vi att det kan hända för alltid. Ursäkterna är slut Anders.

Anders har givetvis helt rätt. Det finns mainstream musik, inget fel med den men Nickelback kanske inte talar till mig direkt. Sen finns det givetvis bra och dålig musik. Helt fritt från tolkning - bra och dåligt musik. Bra Anders. Heja på...

Du är min nya hjälte. Anders lägger ner lagen.

"...Och på den åttonde dagen sade Gud, varde Anders och Anders varde..."