söndag, november 13, 2005

Bra och dåligt! - Wallman

Härligt med säsongens första 3-0 seger! Den borde ha kommit mot Nynäs men skönt att vi kunde vinna den här matchen och hänga på i toppen.

Dagens lirare var ju klart Sven och Anders, ni bankade boll som man ska göra till skillnad från undertecknad som inte träffat bolluslingen klokt på en månad! =/

Så nu är det verkligen dags för lite självkritik: Jag är kass! =)

Nä det kanske inte är riktigt så illa men jag känner mig helt ur form. Säsongen började rättså bra men sen så kom den här j*vla foten och krånglade och nu känner jag mig helt ur slag. Har varken tajming, upphopp eller bollträff just nu och då är det inge kul!

Men jag ska jobba vidare, får ju mina sulor nu i veckan och sen har vi spelledigt nästa helg så då får jag vila foten och gymma mycket (eller hur Per?). Sen så ska vi se om man inte är på G igen! tjohoo!

Är bra att vi börjat filma våra matcher, inte en dag försent. Jag lär mig väldigt mycket av mitt eget spel när man får se det från sidan, bl.a. så upptäckte jag brister i både mitt block och försvar efter att ha sett bromma-matchen. Så det ska vi fortsätta med... att filma alltså =)

Nä nu ska jag försöka dränka mina "sorger" genom att gräva ner mig under skolböckerna resten av dagen, vi syns på träning på tisdag!

"When elephants fight, it is the grass that suffers"