fredag, november 25, 2005

Rapportering! - Wallman

Hej på er alla!

Hoppas ni har tränat bra i veckan och har blivit ännu grymmare!!

Själv så har jag varit väldigt passiv den här veckan, inte gjort något alls förutom att smitta en klasskompis och pluggat =)

Det positiva är att jag börjar bli frisk, halsen är bättre men har lite huvudvärk och snorighet som ska bekämpas i helgen. En till positiv nyhet är att foten får sin välbehövliga vila och att jag nu knappt känner av den alls. Så nästa säsong när jag får mina gjutna sulor så kan jag kanske börja hoppa igen =)

Nä nu ska jag handla lite bekämpningsmedel så jag överlever helgen och får död på förkylningen, vi syns på tisdag om inte före dess!

"Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals...except the weasel."