fredag, november 25, 2005

Överlägsna - Per

Det var en nästan rekorddålig frekvans på bloggandet nu. Jag saknar Sven. Har har inte bloggat på över en vecka, och mange. Var är magnus bloggar...? Jag vet inte vad som har hänt. Det verkar som det alltid blir en reaktion när vi har match och sedan spelledigt helgen efter. Det har varit lite väl låg närvaro på träningen. För att inte tala om bloggandet, men jag har ju inte bloggat själv så vad skall man säga.

Träning igår blev en uppvisning av Perx2 i beachvolley. Upplägget var följande: Vi var fem på träningen Perx2, Anders, Jocke och Ronny. Beachspel två mot två, först till tre. Den som gör det avgörande misstaget i det förlorande laget byter. Jag kommer inte ihåg hur många amtcher det tog. Anders, kommer du ihåg kanske. Typ 25 matcher innan Perx2 blev besegrade. Det blev till slut en motivationsfråga. När man vinnner allt, och ganska lätt också, då blir det svårt att riktigt tända till. Jag kollade med Anders, Jocke och Ronny om vi skulle slå lite lösare och serva lite lättare men de ville inte det heller så vad skall man göra. Det var iallafall en uppvisning i överlägsenhet. Ni som inte var där missade definitivt något.

Nu får vi komma igång med bloggandet hörrni. Anders, jag behöver en kommentar till de svidande förlusterna. Allihopa, det börjar bli dags för en viktig match. danderyd hemma. Vi snackar upp oss på bloggen tycker jag. jag tror vi vinner. 3-1 kans det nog bli. Jag är full av optimism.

Börja blogga nu.