torsdag, december 15, 2005

Jobb jobb - Cama

Nu hade jag lite tid över så jag får väl blogga lite. Sitter just nu i Helpdesken på jobbet och det verkar som om det inte är så många i kommunen som har några datorproblem för det har inte ringt så mycket, skönt för jag är inte så van att sitta i Helpdesk. Men jag är ju hemskt trevlig så det brukar ordna sig.

Har iaf bokat bil inför helgen på Avis efter lite strul för deras telefonlinje var nere. Men när jag väl kom fram begärde jag en personbil som det får plats stora volleybollspelare i så det blir nog bra.

Håller med Ronny att centerpass är bra jag vill gärna ha ett gäng i helgen måste bättra på min statistik lite.

Nej nu ringer det här får jag vara trevlig igen.

Ett tips: Om du håller hammaren med båda händerna kan du inte slå dig på fingrarna!

// Carl-Magnus ITC Helpdesk