tisdag, mars 14, 2006

Searching for Sven - Per

Var är Sven?

Det är den första frågan som jag ställer mig. Den mest fekventa bloggaren lyser starkt med sin frånvaro. Senast jag hörde hade han kräksjukan. Vet inte om det är snat, men man gör väl bäst i att lyssna på skvaller. Han borde dock ha blivit frisk vid det här laget. Han kanske fixar till sitt kök, eller så gör han som Anders - låter bli...

Gör ett inlägg Sven, så vi vet att lever!

Annars saknar jag Mange. Länge sedan bloggmästaren belönade oss som går in på bloggen flera gånger per dag med lite tankvärda bloggar.

Sist jag hörde av Mange var han också dålig i magen. Kanske är något som går i laget.

Sen saknar jag Kenny också. Inte för att han har högst träningsnärvaro (har var med lite kring jul tror jag), men han brukade blogga ltie ibland. Han har barn så han är väl ursäktad då.

Jag har inte hört att han skulle vara dålig i magen, men man vet ju aldrig.

För säkerhets skull: Krya på dig , Kenny.

Jag har gjort om hemsidan lite, det var i och för sig ett tag sedan, men jag har inte berättat det ännu. Det har inget att göra med att jag på något sätt var bitter att säsongen tog slut så snöpligt... jag är bara glad att det är dags för beachen snart. Det kommer nog en beachhemsida snart skulle jag tro.

Sen tror att de flesta har sett det, men Säter vann Final Four. De verkade inte påverka dem att de la sig i sista matchen mot Södertelge...(skojar bara, jag är inte bitter)

Samlar man ihop säsongen så måste vi vara nöjda iallafall. Vi viner 10 av 18 matcher vår första ssäsong i division 1. Vi får inte glömma bort att vi hade som målsättning att hålla oss kvar. Och ser man på den målsättningen nu så var den ju faktiskt kalr efter fyra omgångar då vi kunde stoltsera med 6 poäng (Teknikum slutade sist i serien på fyra poäng och får möta Solna i kval, det kan bli tufft för Teknikum, men För manges skull hoppas vi Teknikum håller sig kvar...)

Annars händer det inte så hemskt mycket. Jag sticker till London på Söndag och kommer tillbaka nästa söndag. Förhoppningvis har det då blivit vår här och beachplanerna är redo för spel. Kanske...

Vet inte om det blir fotboll i London. Tror det var Fulham-Charlton i FA-cupen, men det känns ungfär lika spännade som flyget dit. Inte så mycket alltså.

Ha det bra och blogga på... Synes på träningen ikväll.