måndag, februari 27, 2006

Sista matchen - Per

Som alla kanske har upptäckt så vann Södertelge över Plazir förvånande enkelt. 3-0 (25-11, 25-23, 25-22). Nu blir det en spännande sista omgång.
Lite förutsättningar:
Vinner Säter över Södertlge så är det klart. Då blir det vi och Säter till Final Four.
Vinner Södertelge och vi vinner över Plazir så blir det fortfarande vi och Säter till Final Four
Vinner Södertelge och vi förlorar så blir det Södertelge och Säter till Final Four.
Glasklart eller hur?
I normala fall skall Säter vinna över Södertelge ganska komfortabelt, men man vet ju aldrig. Säter har ingenting att spela för, men vi hoppas att de ger allt ändå. För oss att vinna mot Plazir på beställning är inte det enklaste, det märkte vi senast vi mötte dom i Uppsala.
Jag tror vi förlorade...
Har för mig att det var ganska klart...
Jaja. Sverige tar iallafall hockeyguld. Inte för att jag såg sista minuten av matchen, det blir för spännande.
Anna-Carin Olofsson tog iallaf alla guld, inte för att jag såg sista skjutningen, klara inte av det.
Anja tog guld i slalom... Nej, jag såg inte det heller....
Curlingen såg jag...eller nej, det var visst på sammandraget...
Jag har valt fel jobb.
Be cool...