måndag, augusti 14, 2006

Lägesrapport - Wallman

Hej på er alla!

Nu sitter man på nya jobbet på KPA Pensions Webbgrupp och försöker få grepp om läget. Har fått fast jobb här med en 6 månaders provanställning som jag hoppar jag överlever =)

Förutom det så bor man numera i en 2:a på Skälbyvägen i Sollentuna, granne med pendelstationen och 400 m från träningshallen. Helt perfekt!

Få se hur man överlever sitt nya liv med jobb i 8 timmar om dagen, 5 dar i veckan och därefter 4 volleybollträningar och 2-3 styrkepass i veckan... är lite annat än plugga när man känner för det, 2 volleybollträningar i veckan och 2 styrkepass i veckan.

Nä nu ska jag se om jag kan få ner frukosten. Sen måste jag kolla lite kartor så jag hittar hem efter jobbet... åkte tunnelbana för första gången imorse =)

Ha det bra allihopa, vi syns säkert under säsongen...

Ciao//Walmi