tisdag, oktober 11, 2005

Håller med - Per

Kenny har rätt. Alldeles för få som bloggar. Vi har vunnit två av tre matcher. Lite tankar kring det kanske. Eller jag har ett förslag
Janne: Berätta om hur du tänkte när vi skule till hotellet i lördags. Låg hotellet i Nynäs eller körde du fel.
Det hela gick bara tokigt fel.

Det kan inte bara varit jag som störde mig på Södertelge. Jag tror alla gjorde det. Sven käfatade tillbaka iallafall. Det är bra, vi måste försvara junioren när han blir attackerad, speciellt av spelare som är våldsamt mycket sämre. Det visar på bra lagmoral tycker jag. På dom bara.

Nu så undrar jag bara ifall det är någon som har en bra volleybollbild, eller känner någon som har en bra volleybollbild, på oss alltså. Annars kör vi samma bild i annonsen nämligen. jag skall kolla ifall de finns något vi kan använda som jag har, men jag tror inte det. Är väl inte hela världen om det är samma bild eller...?

Nej blogga på nu. Jag och Kenny börjar tröttna lite på att läsa varandras bloggar.

"dad, dad, daddy-o!"