måndag, oktober 03, 2005

Volleyboll en publiksport - Carl-Magnus

Ja då var det dax för Camas första blogg inlägg!

Vill meddela att jag har fått bra respons från matchen att det var riktigt kul att se, trots att de inte riktigt förstod reglerna. Det största problemet var vad gör Jocke egentligen (ja jag vet vi har själva frågat oss det vid ett par tillfällen) men de syftade nog mer på librorollen. Så det kan vara bra att på något bra sett få ut regel information till publiken om det är via kommentator DVD eller i matchprogrammet vet jag inte men på ett eller annat sätt.

Sen är det ju nu dags att börja ladda inför nästa två matcher som kan bli rätt tunga. Jag vet ännu inte om jag skall åka med eller inte. Som ni vet så försöker jag spara pengar inför Vietnamresan som är 3-21 november. Skall jag vara ärlig så hänger det faktiskt mycket på speltid. Har ingen lust att betala pengar för att åka upp och sitta på bänken.

"Man behöver inte bli rädd när leksakerna blir levande på natten. De har ju bara roligt" (Martina 5år)