onsdag, september 28, 2005

Imponerad - Sven

Hej killar (och annat folk som hittar hit)

Jag är djupt imponerad!

Jag är imponerad av att folk verkar hungriga och inspirerade inför helgens premiär. Speciellt Anders och Jocke har vaknat till ordentligt, vilket givetvis borgar för ett fanatiskt försvarsspel på söndag.

Jag är imponerad så fort folk gör något kreativt, som att göra fina affisher och annonser (Per och Peter). Det kommer också mycket bra idéer så här i elfte timmen! Kenny är också en vitamininjektion och en evig idéspruta och nagel i ögat på oss som slöat till lite efter alla år. Sånt behövs!

Sitter och känner mig ofantligt positiv samtidigt som jag lyssnar till en av historiens bästa depplåtar, Road to hell (Chris Rea).

Ska bli kul att övningsmatcha lite imorgon, kör hårt!

Men glöm inte; "Den som alltid vinner blir misstänkt, den som alltid förlorar blir föraktad" //Sven

Etiketter: