onsdag, september 28, 2005

Nya annonsen - Per

Nu är annonsen son skall in i tidningen klar. Den skall kanske filas lite på men så gott som klar ialla fall. Det är Fohlin Media som har hjälp oss. Vi är mycket tacksamma. Den går att kika på om du går in på denna adressen:

http://web.comhem.se/~u91803044/annons2okt.pdf

Den är gjord för tryck och inte för webb, så den är runt 750 k, det tar lite tid med andra ord om ni sitter på en taskig uppkoppling. Men ha tålamod. Jag skall komma ihåg till nästa gång att se till att få en version sparad för webbpublicering. Skall även göra lite banners och likande till nya hemsidan. När jag får tid. Sen fakturerar jag klubben. PDW bild och text måste ju få in lite pengar. Jo företaget heter så än så länge. Ingen har ju kommit på någe bättre. Så kom igen nu vetja. Fortfaradne två öl och en pizza på spel. Det är ett fint pris det.

Jag kan meddela att jag pratade med Per Mjörnheim i Södertelge volley idag och allt är klart inför helgen. Stort med division 1 premiär. Vore kul om vi kunde lyckas vinna och spela bra. Jag tror inte det är omöjligt. Jag måste passa på att säga att Jocke gjorde sin bästa träning på länge igår. Såg riktigt bra ut. En libro som tar för sig på gratisbollar ocg servemottagning och får upp de hårda anfallen. Det är precis vad vi behöver. Tror att det nya spelsystemet passar Jocke som handen i handsken.

Kan också meddela att Norrköping har tappat två av sina bästa spelare, Magnus Nordlander och Razwan Bujila, till Team Valla. Och att manges rykte att Danderyd skulle dra sig ur visade sig inte stämma. Sne har jag inget mer från vår serie tror jag.

Se till att vila ordentligt nu inför imorgon. Förresten kommer GT till träningen imorgon så se till att vara ombytta och klara vid 10 över sju så vi hinner snacka med dom lite.

Nu håller vi bara tummaran för att Svante hittar ham till matchen på söndag.

Sven förbjöd mig, vänligt men bestämt att skriva Be cool, stay in school. så jag gör väl inte det då..

var kall, stanna i skolan...