torsdag, september 29, 2005

Fintfint och glöm inte tävlingen- Per

En fantastiskt blogg. Jag tycker Mange skall få en stående spalt på nya hemsidan. Hur går det med dn förresten Sven? Är den på gång eller? Väntar med tillförsikt. Jag kan meddela att vi får hjälp från andra sidan atlanten i att markandsföra vårat volleyboll-lag. Fick ett mail från våran goda gamla passarvän Rob Andersson. Jag misstänker att Robban läser detta så:

Hej Robban!

Han har fixat så annonsen blir lite mindre och mer anpassad för webben. Här kommer en lättare version:

http://web.comhem.se/~u91803044/annons2okt_red.pdf

Den ligger på 211 k. Tack till Rob och vi hoppas du kommer hem och ser någon match:)
Nej dags att göra lite nytta...

PS. Är det någon som kommer på ett namn till mitt företag? ANnars tappar ni alla givetvis rätten till att anklaga mitt namn för at vara dåligt eller tråkigt... Än så länge heter företaget PDW-text & bild. Fabtasifattigt? Javisst, men det funkar. Kom igen med namn nu. Mange jag väntar fortfarande på ditt förslag. Tror det kommer att vara bra...DS