torsdag, oktober 06, 2005

Fortsatt skadad

Inget ont som inte har något gott med sig, brukar man säga. Kan nog stämma i detta fall också. Det onda är att jag är fortsatt skadad och kommer så att vara ett tag. Min naprapat har just varit i kontakt med en av läkarna på ortopeden och denna läkare trodde att det kunde röra sig om en slemsäck som är paj. Vad göra isåfall? Jo, det blir en kortisonspruta. Vidare sa läkaren att det är svårt att röntga axlar och isåfall är det bättre med artoskopi... Har redan gjort det en gång i knät, inget kul alls.... Skall ringa till Hansa Hälsan i morgon som är läkarens privata klinik och se om jag kan komma dit. Det är positivt att kunna komma till läkare snabbt men priset lär ju ligga därefter... Börjar bli fattig, har redan lagt ut drygt 2000 på den förbannade axeln! Är det värt det kan man ju undra? Ja, det tycker jag. Frågan är bara vart jag skall ta pengarna ifrån, det börjar tryta på sparkontot :-(

Kommer med all säkerhet vara borta minst 2 veckor till om jag får behandling i morgon. I morgon hinner jag dessutom förmodligen inte dit och då är det onsdag nästa vecka som gällar om det finns någon tid då.

Ja ja, det positiva är att vi nog har en ny sponsor på gång, Kjell skall på möte på tisdag i nästa vecka.

// Kenny