fredag, december 23, 2005

God JUL! - Walmi

God Jul allihopa!

Håller med Sven om att julen inte riktigt är som förr. Då man var liten kunde man bara tacka och ta emot på julen, nu är det bara en plåga att försöka komma på vilka som möjligtvis kan köpa klappar till en själv så man kan köpa nått till dem + att man måste hitta på nått vettigt och köpa!

Men jag var faktiskt varit tidigt ute i år, var klar för 2 veckor sen. Dock drog jag ut på inslagningen, det är inte min avdelning riktigt =)

Ett stort minus som fattig student (med ett jobb att sköta när andra inte vill) är att man får ta dom här fina skiften (julafton 14-22, juldagen 14-06 och nyår 22-06).

Så tänk på det när ni skär upp skinkan i helgen, då sitter er stackars junis på ett bullrigt och smutsigt stålverk och smälter stål! Å andra sidan får jag nog min beskärda del julmat, klappar och annat som hör julen till ändå så man ska inte klaga...

Ha en trevlig helg och se till att träna bort all skinka ni stoppar i er, i vår ska vi spela Final Four!!