onsdag, oktober 12, 2005

B-lagskillar och lite annat -Jocke

Tror det kan vara bra att ha med ett par B-lagskillar till träningarna så att vi alltid har minst 12 spelare.

Jag röstar för att vi kallar junioren för fimpen.

Blev intervjuad av GA sporten igår, det skall bli intressant att se vad jag sa och om jag lyckades förklara ordentligt vad en Libero är, det var faktiskt ganska krångligt att förklara hur mina byten går till. Något vi kanske borde ha med i matchprogrammet på söndag? Artikeln kommer i morgon torsdag förresten.

Började redan i måndags att tagga till inför söndagsmatchen, tyvärr så gör sig mina benhinnor sig påminda lite då och då. Det rör sig med största sannlikhet om överbelastning men jag skall även kolla upp det ordentligt inom en snar framtid, börjar bli lite trött på det nämligen.

Just nu ser jag dock mest fram emot att spendera kvällen med ca 10 tjejer och gratis pizza.

"It´s good to be the king!"