tisdag, oktober 11, 2005

Blogga mer - och bättre - Sven

Det klart att jag borde blogga mer, men till mitt försvar har det tagit en del tid i anspråk att skriva till media, göra statistiken och uppdatera hemsidan, vilket också är viktigt.

Bilden tycker jag ska vara Svante framför Herkan, alternativt hela laget (med tröjor) framför Herkan.

Angående tjafs med motståndarna så finns det en del, som jag, som gillar att tjafsa tillbaka om de visar sig vara dryga! Jag säger inte att det passar alla och definitivt bäst är det ju att visa med spelet att de är ute i ogjort väder (som Peter säger). Det var alltså inte för juniorens skull som jag tjafsade, utan för att tagga till mig lite extra och kanske sänka pojken med svavelstickorna (till ben) en aning. Om junioren behöver det tar jag givetvis en kula för honom eller någon annan i laget vilken dag som helst, jag älskar ju er killar!

Tjafs med domarna kan bli oändligt tröttsamt för publiken om det blir alltför mycket, MEN jag tycker, särskilt i ett tidigt skede av matchen att man måste visa för domarna att man inte tar nån skit och tala om när man inte håller med om deras knäppa domslut. På hemmaplan är det lite skillnad, då får vi ta det ännu lugnare i vår kritik eftersom det inte finns så många domare kvar på ön ;-)

På grund av återkommande negativ återmatning på visdomsorden så blir det inga sådana! Då kan ni stå där och göra samma misstag man redan löst för hundratals år sedan genom att skapa talesätt för eftervärlden.

//Sven

Etiketter: