fredag, oktober 14, 2005

Exfimpen - Cama

Ja då sitter man fast vid datorn ytterligare en natt så passar väl på att Blogga lite eftersom det har efterlysts.

Det har diskuterats en del på bloggen om matchuppförande, jag vet att jag själv kan bli rätt sur på mig själv ibland och skrika lite, studsa argt och referera till mig själv i tredjeperson. Detta kan diskuteras om det är så bra men sen är det ju riktigt onödigt att missa två servar på rad. Händer väl även att det blir någon gliring eller psykning efter ett väl satt block för att det är en sådan härlig känsla och jag kan inte tygla mig.

Tycker vi spelar bra mesta dels av tiden men det känns som att vi måste lära oss att bibehålla vårat momentum lite bättre, och inte tro att vi förlorat matchen för att vi tappar två bollar i rad.

Sen tycker jag vi skall spöa Nynäshamn på söndag det är F** på tiden att vi gör det.

Kom ihåg slåss aldrig med fula människor, för de har inget att förlora.

// Cama