lördag, november 04, 2006

Rookien surrar vidare... - Jonas

Tjena allihopa!

Då var man tillbaks i bloggen, tanken var att jag skulle blogga tidigare i veckan, men det föll i glömska. Sen när man väl ska göra det så blir man inte så glad över att ens internet inte fungerar. Så nu när jag under 2-3 dagar inte haft något internet, så blir man åter igen påmind om att man verkligen behöver det (även om det naturligtvis inte är en livsnödvändighet!).

4:a raka segrar nu i Div 1. Själv hade jag en liten bilsemester i södra Sverige mellan ons-sön förra veckan och befann mig på en liten väg vid Hallaryd i Småland då jag fick dom goda nyheterna från Ronny att vi besegrat Solna med 3-0. Det är intressant att ett litet sms kan göra en väldigt glad! :-)

När jag går in och läser våran blogg så är det bara Svens inlägg som jag får upp. Allt som Ronny skriver visas ej. Kanske lika bra det... ;-) Nej då, naturligvis uppskattar vi Ronnys inlägg! Och resten av laget då? Vi behöver höra mer än Pers skryt om blockligan... :-)

Nu får bara damerna och b-laget se till att vinna lite matcher, så dom får känna den härliga känslan man får när laget vinner en match, oavsett om man är där eller befinner sig på en liten väg i småland!

Bye for now...