söndag, januari 21, 2007

Den tunga färden hem - Jocke

Det är jobbigt att resa flera timmar efter en match och ännu jobbigare är det när man underpresterat rejält. Nu gäller inte detta för hela laget utan för egen del...
Per wi var grym i block i dag och Svens anfall var riktigt bra, men med dålig servemottagning och knackit försvar är det svårt att vinna en match.

Vi mötte bra motstånd idag ingen tvekan om det och det är just sådant här motstånd som vi har i allsvenskan som vi är ute efter till Island Games men det känns ändå surt...

Under min långa reflektionstid kom jag fram till:
Att jag måste jag ta hand om mitt jäv... benhinne problem (annars kommer jag aldrig kunna röra på fötterna ordentligt i mer än en match), höja min lägsta nivå ordentligt och gymma mycket mer för att orka.
Så denna vecka får det bli tre gympass, volleybollträning och mycket stretchning samt elektrodbehandling.

Nåja, dags att vältra sig i ångest framför Tv:n några timmar...

Ciao