söndag, februari 11, 2007

Frustration - Sven

Det fanns en hel del frustration hos mig idag, det märkte många, särskilt Mange. Jag är inte säker på om jag borde be om ursäkt, men jag gör väl det om någon tog illa upp när jag skällde lite.

Jag visste att det skulle bli en svår match idag med tanke på att nästan alla har varit sjuka sedan förra matchen. Träningsnärvaron har varit låg och det märktes tydligt på spelet. Alla andra matcher i Allsvenskan tycker jag har varit roliga att spela. Det var inte kul idag! Flera bekanta från Öja var ditresta för att se sin första allsvenska match. Det var pinsamt att prata med dem efteråt och jag önskar att de hade kommit någon annan match.

När det blir så här önskar jag att jag höll på med någon annan sport. En sport där man kan kämpa sig tillbaka i matchen genom att springa mer, ta i mer eller tackla hårdare. När vi inte räcker till tekniskt hjälper det inte hur mycket kämpa eller hjärta vi skulle lägga ner.

Etiketter: