tisdag, mars 27, 2007

Lite snack men mycket hockey - Sven

Var inte oroliga, jag lever och mår bra! I och för sig har ingen annan bloggat på länge heller men detta uppehåll har varit ovanligt långt för mig.
Jag skulle vilja säga att jag nu är tillbaka och kommer att blogga regelbundet igen, men jag har helt enkelt inte tid. Eller också ska jag skriva lite kortare inlägg och inte korrekturläsa så mycket så kanske jag hinner...

Sedan sist har jag flyttat från Visby till Linköping. Jag har tränat i en månad med Team Valla. Jag har sett Valla spöa Habo i SM-kvartsfinal, för att nu på fredag ta sig an seriesegraren Falkenberg. Jag har slutat min anställning som mjukvarutestare på Skatteverket och börjat som Teknikinformatör på Saab Aerotech. Vi har spelat säsongens sista match i Allsvenskan. Jag har haft min beachpremiär i Södertäljes beachvolleyhall och igår även utomhus i centrala Linköping.

Mycket att berätta om alltså! Får se om jag hinner nån gång.

Efter att ha spenderat en dryg månad i Linköping har jag ännu inte varit här någon helg. Kommande helg ska vi spela Svenska Cupen i Uppsala.

Etiketter: