måndag, oktober 09, 2006

Okej då - Per

Jag tänker då inte vara sämre än junioren så här kommer min lista också. Vill innan dess bara säga "Bra match" till alla som var med i går.

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
Varm krovgubbe
Möbelmålare
Diskplockare
Journalist

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Tillbaka till framtiden I, II, III.
Swingers
Spinal Tap
Boyzvoice

3) Fyra städer jag har bott i:
Reykjavik
Santa Barbara
Kalmar
Umeå

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:
The Office
Seinfeld
Nisserna på loven
Extras

5) Fyra ställen jag vill åka till:
Island
Färöarna
New York
Tokyo

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
teamgotland.com
spray.se
helagotland.se
aftonbladet.se

7) Fyra favoriträtter:
Allt med parmesan.
Mycket med kyckling.
Mexikanskt.
Pizza.

8) Fyra ställen där jag trivs:
Bakom kameran.
I soffan.
På ett fik med en kopp kaffe och en tidning.
I rörelse.