torsdag, oktober 05, 2006

Svara på frågorna - Sven

För att få igång lagets bloggande utmanar jag alla att svara på följande frågor:

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
kyrkvaktmästare
servitör
JAS-programmerare
mjukvarutestare

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Notting hill
Blåsningen (the Sting)
Cocktail
Beach Boy (Side out)

3) Fyra städer jag har bott i:
Visby
Sydney
Jönköping
Stockholm

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:
Simpson
Seinfeld
Scrubs
Tjockholmen

5) Fyra ställen jag vill åka till:
Kalifornien
Thailand
Puerto Rico
Ukraina

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
teamgotland.com
volleyboll.se
aftonbladet.se
yahoo.com

7) Fyra favoriträtter:
lammstek
american pancakes
kyckling mango
tunnbrödmackor

8) Fyra ställen där jag trivs:
Tofta strand
framför TV:n
Gymmet
sängen

Etiketter: