tisdag, oktober 10, 2006

Libben svarar på frågorna

1)Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
Brödpacketerare
Grovdiskare
Cykelreparatör/uthyrare
Systemutvecklare

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Sagan om ringen trilogin (skall ses i sträck)
Old school
Flesh and Blood (oavsett vad Anders säger så är det en bra film)
Braveheart

3)Tre städer jag bott i
Visby
Gävle
Katrineholm

4)Fyra tv-serier jag gärna ser:
Prison break
Rome
24
Little brittain

5) Fyra ställen jag vill åka till:
Nya Zeland
Australien
Mars
Tokyo

6)Fyra webbsidor jag besöker dagligen
teamgotland.com
helagotland.se
spray.se
killsometime.com

7)Fyra favoriträtter
Nudelgryta med kyckling
Pizza
Chilli con carne
Makaroner och köttbullar (bästa bakisrätten... har jag hört)

8)Fyra ställen där jag trivs
Framför datorn
Med ett fiskespö i en eka på en stilla sjö
I rörelse (ja jag vet att det är din per men jag orkar inte ta upp alla sorters fysiska aktiviteter som jag gillar)
I sängen