fredag, december 01, 2006

Varför just nu? - Sven

Vi är frekvent omskrivna i de gotländska tidningarna, som sig bör när det går så bra! Idag skriver de om medelåldern i laget (33år).

Jag fick en fråga av GT igår som jag inte kunde svara på; varför är vi så bra nu?

Jag funderar ännu på det. När vi var unga, vältränade och satsade hårt gick det ju inte alls lika bra. Visst har väl standarden i stort blivit lite lägre men det förklarar inte allt, vi spelar högt upp i serien nu och våra motståndare tränar hårt.

Kan någon annan hitta ett svar på det, så kanske jag kan förmedla det nästa gång jag får frågan.

Tidningsklippet kan du läsa:
http://www.helagotland.se/GEN_Sok.asp?ArticleID=1358449&ArticleOutputTemplateID=62&mode=SEARCH&BoolFlag=AND&PubDate=1900-01-01&FreeText= gotland"&Category=

Etiketter: