onsdag, november 29, 2006

Influensatider - Sven

Fick en tokig magknip igår på eftermiddagen som inte ville släppa taget. Gick till träningen och hoppades att det skulle släppa när jag kom igång, men innan jag hann börja var jag helt kraftlös och bestämde mig för att åka hem igen. Ett par timmar senare låg jag med feber och kände mig ganska dålig. Började räkna dagarna till den viktiga hemmamatchen på söndag och hade helt räknat bort den följande arbetsdagen.

En alvedon och en timmes sömn senare vaknar jag sval och pigg, med hoppet åter! Hmm, skumt... Idag har jag jobbat i alla fall, även om jag inte känner mig helt återställd ännu. Hoppas att det inte blir mer än så!

De två killarna i laget som brukar leda sjukligan är självklart hemma och kurerar sig. Hoppas att de kommer tillbaka och att inga andra drabbas till helgen!

Läste i tidigare kommentarer att en viss "systemutvecklare" klankar ner på min nya jobbtitel!
Jag vill bara säga att det allmäna namnet på hans yrke är; Kodhjon!

Hittills fem dagar i rad med över 100 unika besökare och nu är snittet för månaden 99! Kan vi spränga 100-vallen?!

Etiketter: