tisdag, november 28, 2006

Fest i helgen? - Sven

Jådå, det blev ett par ordentliga fester i helgen! Tråkigt bara att folk inte fattar att jag bara släpper loss lite mer än andra. Jag är inte så full som ni tror!
Jag behöver ingen pik på måndagen för att jag dansade, skrattade och flirtade på lördagen, det är det som är fest! Jo jag tycker att det är trist att folk tror att jag var fullast, för jag vet att det fanns andra fullvuxna män på festen som hällde i sig sina snapsar för att bevisa sin manlighet och sen satt still och försökte se så opåverkade ut som möjligt. Några av dem sågs utanför när de mådde lite dåligt i buskarna lite senare.

Här är två sanningar ni kan ta med er i livet:
Det är inte manligt att dricka sprit!
Efterfest är till för raggning, inte alkohol!

Vi hade 220 unika besökare på hemsidan i förrgår och 241 igår med sammanlagt 3200 sidvisningar, vad händer?

Missa inte min "Hallå där" i GT idag!

Etiketter: