onsdag, oktober 11, 2006

Och nu mina svar - Ronny

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
Dräng
Under cover inspektör
Kassabiträde
Systemutvecklare

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Cool runnings
Måndag hela veckan
Livet är underbart
Forest Gump

3) Fem städer jag har bott i:
Visby
Stockholm
Visby
Stockholm
Visby

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:
Simpsons
Frasier
CSI
Vänner

5) Fyra ställen jag vill åka till:
Hawaii
Mikronesien
Bermuda
Ut i rymden

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
Min egen
Home.se
Teamgotland.com
Kulturklubben

7) Fyra favoriträtter:
Pannkakor
Grillat kött och potatissallad
Kött på annat sätt med potatisgratäng
Kyckling tillagad av mamma :)

8) Fyra ställen där jag trivs:
Badkaret
Volleybollplanen både inomhus och beach
Tofta strand
Uppe i ett träd i Hogrän